اگر به دنبال هتل نزدیک حرم هستید بخوانید!
نوشته شده توسط : gheirati

هتل نزدیک حرم معمولا یکی از دغدغه های مسافران و زائران شهر مشهد است. اقامتی نزدیک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) که یا آنقدر گران است که رزرو هتل در این حوالی برای عده ای رویاست و یا در بازه های زمانی شلوغ اصلا امکان رزرو هتل مشهد وجود ندارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بدانید هتل ارزان مشهد در نزدیکی حرم کجاهاست با این مقاله همراه باشید.

اگر به دنبال هتل نزدیک حرم هستید بخوانید!

از ارزان ترین های هتل نزدیک حرم بیشتر بدانید

همانطور که می دانید هتل های مشهد در دسته بندی متفاوتی از قیمت قرار دارد. از هتل لوکس، هتل 5 ستاره مشهد، هتل ارزان مشهد و...همگی از قیمت های مناسب تا بالاترین نرخ ها بسته به استاندارد و مجهز بودن این اقامتگاه ها مشخص می شود. هتل نزدیک حرم هم از این قائله مستثنی نیست هرچند که همین نزدیکی به حرم مزیتی مزید بر علت بالا بودن نرخ این نوع هتل های مشهد شده است.

 

هتل الرحمن

هتل ایساتیس

هتل نور نجف

هتل ایساتیس

هتل ایساتیس، اقامتگاهی است کهبا حرم مطهر تنها 6 دقیقه فاصله دارد . این هتل تعداد 78 واحدرا در خود جای داده است که هر واحد دارای 2 الی 4 تخت است. هتل ایساتیس دارای امکاناتی همچون اینترنت، آسانسور، پارکینگ، کافی شاپ، رستوران و ... می باشد.

هتل الرحمن

فاصله هتل الرحمن تا حرم حدود 15 دقیقه است. این هتل دارای اتاق های دو، سه و چهار تخته با امکانات مجهز است. آسانسور و اینترنت رایگان در لابی از مزایای این هتل به شمار می رود.

هتل نورنجف

اگر از علاقمندان به هتل لوکس مشهد هستید، این گزینه می تواند انتخاب مناسبی باشد. هتل نور نجف اتاق های 2 تا 5 تخته و امکاناتی نظیرهمچون اینترنت رایگان در لابی و کافی شاپ و مرکز خرید دارد. فاصله این هتل تا حرم مطهر فقط 4 دقیقه است.

هتل رویا

یکی از هتل های شیک با معماری بسیار زیبا می باشد. این هتل نزدیک حرم است و فاصله ان تنها 6 دقیقه است. این هتل 5 طبقه است که شامل اتاق های یک خوابه و دو خوابه و سوئیت هایی با همین ویژگی است.

هتل اسپینو

هتل اسپینو از جمله هتل های ارزان است که با توجه به امکاناتش قیمت رزرو هتل بسیار مناسبی دارد. این اقامتگاه 36 واحد بسیار مجهز 2، 3 و 4 تخته دارد. هر طبقه دارای 7 واحد اقامتی می باشد. ترانسفر رایگان، مجموعه تفریحی آبی و رستوران مجلل از جمله خدمات این هتل است.

هتل پارسه

این هتل نزدیک حرم دارای 45 واحد اقامتی که دارای اتاق های 2 و 3 و 4 تخته خوابی است. همچنین این هتل آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه هم دارد. از امکانات این هتل ارزان می توان به سرویس حرم، آسانسور، پارکینگ و رستوران اشاره کرد.

هتل رویا

هتل پارسه

هتل لوکس یا گران ترین اقامتگاه های نزدیک حرم

در میان کسانی که ترجیح می دهند اقامتگاهی ارزان تر را در رزرو هتل خود در نظر بگیرند، افرادی هم تمایل دارند در هتلی نزدیک حرم که لوکس و مجلل باشد، اقامت کنند. این هتل ها دارای امکانات استاندارد و مجهزی مانند سالن های ورزشی و تفریحات آبی، خدمات رایگان درون هتل، سالن های همایش و سمینار و ...هستند. این هتل های مشهد شامل موارد زیر می باشند.

هتل لوکس یا گران ترین اقامتگاه های نزدیک حرم





:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , رزرو هتل در مشهد , هتل لوکس مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: